Translate

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.




Το να είναι κανείς Ορθόδοξος Χριστιανός, δεν είναι κάτι που θα πρέπει να τον κάνει να αισθάνεται  ανώτερος ,από άλλους ανθρώπους με διαφορετικές θρησκείες και πιστεύω.
Κάθε Ορθόδοξος Χριστιανός, είναι εν δυνάμει ένας νέος Απόστολος του Χριστού.
Μέσα από τις δικές του πράξεις ,και τον τρόπο της ζωής του, πρέπει να δείξει στους άλλους τον πνευματικό πλούτο της θρησκείας μας.  Και μέσα από τις δικές του ενέργειες να εμφυτεύει την αγάπη του Χριστού και σε άλλους ανθρώπους που δεν την γνωρίζουν.
Με το παράδειγμα του να κάνει και άλλους να θέλουν να γίνουν σαν και αυτόν.
Ο φανατισμός παιδιά μου δεν βοηθάει κανέναν. Οι χειρότεροι πολέμιοι της θρησκείας μας, είναι οι φανατικοί Χριστιανοί. Αυτοί διώχνουν τον κόσμο μακριά από τις εκκλησίες και την νεολαία μας στα μπαράκια και στον Αθεϊσμό.
Αυτοί που έχουν διαβάσει δεκάδες φορές την Αγία Γραφή ,αλλά δεν συνάντησαν πουθενά την λέξη ΑΓΑΠΗ.
Αυτοί που ορμάνε στα μικρόφωνα των δημοσιογράφων και φωνάζουν για τον 666 κάνοντας όλη την υφήλιο να γελάει με τους Ορθόδοξους Χριστιανούς.
Όλοι θα έχετε δει τέτοιους αρκετούς. Σταυρούς και μετάνοιες μέσα στην εκκλησία, αλλά θα κοιτάξουν να σου κλέψουν την σειρά στο λεωφορείο ή στην τράπεζα.
Προσευχές και ψαλμούς από το πρωί ως το βράδυ, και κατάρες στην γειτόνισσα γιατί ο σκύλος της γαυγίζει δυνατά.
Το καντήλι αναμμένο νυχθημερόν στο σπίτι, άλλα κάθε μέρα στην καφετζού και την χαρτορίχτρα.
Κοινωνούν κάθε Κυριακή, αλλά σε όλη την διάρκεια της λειτουργίας κάνουν παρατηρήσεις και υποδείξεις στους υπόλοιπους, χαλώντας την ψυχική τους ηρεμία . Ενώ σχολιάζουν συνεχώς με την διπλανή τους , όλους τους υπόλοιπους στην εκκλησία.
Κάνουν νηστείες και νηστείες αλλά στο σπίτι τους τυραννούν την γυναίκα και τα παιδιά τους.
Αυτοί είναι οι φανατικοί Χριστιανοί. Οι εχθροί της εκκλησίας του Χριστού.!!!!!!!!!
Βαριά κουβέντα θα μου πείτε, ότι είπα. Και όμως όχι παιδιά μου.
Γιατί όποιος βλέπει αυτούς τους ανθρώπους στην καθημερινότητα τους , μόνο Χριστιανός δεν θα θέλει να γίνει. Πόσο εύκολα μιλάνε για τον Χριστό μας και τις διδασκαλίες του, αλλά και την ίδια στιγμή πόσο εύκολα κάνουν το κακό στον συνάνθρωπο τους.

Και βέβαια δεν θέλω να παραβλέψω το γεγονός ,ότι όντως υπάρχουν Χριστιανοί που με φανατισμό ζουν και συμπεριφέρονται με αγάπη Χριστού.
Αυτοί είναι οι σημερινοί Άγιοι.
Δεν μιλάω για αυτούς. Για τους γραφικούς και ψεύτικους μιλάω που μόνο κακό κάνουν στον Χριστιανισμό ,αλλά και στην ψυχή τους την μπερδεμένη.
Για αυτό σας λέω ότι ο κάθε Χριστιανός είναι εν δυνάμει ένας Απόστολος του Χριστού μας. Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που μπορεί και διδάσκει με το παράδειγμα του.
Το να είναι κανείς Ορθόδοξος Χριστιανός λοιπόν , δεν είναι κάτι που θα πρέπει να τον κάνει να αισθάνεται  ανώτερος ,από άλλους ανθρώπους με διαφορετικές θρησκείες και πιστεύω. Είναι κάτι που θα πρέπει να τον κάνει να αισθάνεται ποιο υπεύθυνος.
Γιατί είναι το ζωντανό παράδειγμα της θρησκείας μας.
Ίσως στεναχώρησα κάποιους. Δεν πειράζει.
Με χαρά μου να τους στεναχωρήσω ξανά.
Καλύτερα να τους στεναχωρώ εγώ εδώ, μήπως και ξυπνήσουν κάποια μυαλά και επανορθώσουν την στάση τους και σωθούν από την πλάνη και τον φανατισμό τους, παρά να πάρουν αιώνια στεναχώρια ,από τον ουρανό ,όταν πολύ αργά θα έχουν ανακαλύψει τα λάθη τους.
Εξάλλου αυτή είναι η αποστολή μου. Να ξυπνάω συνειδήσεις για να σωθούν.
Είμαι βλέπεται και εγώ όπως και εσείς, ένας μικρός Απόστολος.
Και αυτή είναι  η αποστολή μου.
Ζητώ να παίρνω φώτιση από τον Θεό, για να σας μεταφέρω σωστά μηνύματα ζωής και πνεύματος. Κάτι για να φωτίσει τις ψυχές σας.
Να μπορέσετε να δείτε την σχέση ανθρώπου με τον Θεό από την σωστή της βάση.
Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε οπτική γωνία, για τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα.
Πάμε λοιπόν πρώτα να δούμε αυτή την σχέση, από την οπτική γωνία του Θεού.
Πως φαίνονται άραγε τα πράγματα από την δική του σκοπιά. Και αν θα ήθελε να μας μιλήσει, τι θα μας έλεγε;
Πιστεύω θα έλεγε τα εξής.
Παιδιά μου. Δημιούργησα τους ανθρώπους με τις καλύτερες προσδοκίες. Τους έδωσα όλη μου την ευλογία για να ευημερήσουν . Με προδώσατε μέσα στον ίδιο μου τον Παράδεισο. !!!!!!!!!

Είδος απειθάρχητο και ελεύθερο. Είχα δυο επιλογές. Η μία ήταν να σας καταστρέψω σαν είδος επικίνδυνο. Η άλλη επιλογή, επειδή σας αγάπησα πολύ, ήταν να σας δώσω αυτό που θέλατε. Την ελευθερία να αποφασίζετε εσείς για την ζωή σας.
Μακριά από την άμεση επιστασία και προστασία μου.
Και αυτό έκανα. Με τα χρόνια και τους αιώνες θα μαθαίνατε.
Φτιάξατε τον κόσμο σας όπως εσείς θέλατε. Κάνατε τις δικές σας επιλογές. Και φυσικά επιβραβεύεστε για αυτές ή πληρώνετε τις συνέπειες των επιλογών σας. Είστε ελεύθεροι.!!!!!!!!
Καταστρέψατε τον πλανήτη που σας έστειλα να ζήσετε. Εσείς. Όχι εγώ.
Αλλοιώσατε τις τροφές που είχα δημιουργήσει για να ζήσετε, με φάρμακα .Εσείς . Όχι εγώ.
Δεν ακούσατε ούτε μία από τις εντολές που σας έδωσα. Απομακρυνθήκατε από εμένα.
Δεν σας παίρνω εγώ τους αγαπημένους σας. !!!!!!!!!!
Απλά, επειδή ακόμα σας αγαπώ, τους επιτρέπω να έρχονται σε εμένα.
Δεν σας στέλνω εγώ συμφορές και βάσανα.
Απλά παρατηρώ ποιοι είναι οι δυνατοί από εσάς και τα βγάζουν πέρα.
Έχω απλώσει σε όλον τον πλανήτη σας την ευλογία μου. Εναρμονιστείτε με αυτήν. Με την αγάπη.
Δεν σας έκανα ρομπότ. Δεν φταίω εγώ για τις συμφορές και τις δυστυχίες σας. Σας έκανα ανθρώπους. Και σας άφησα ελεύθερους επειδή αυτό θέλατε. Μα δεν σας έχω υπό έλεγχο παιδιά μου. Εσείς κάνετε τις επιλογές σας. Είστε ελεύθεροι.
Και ενώ απολαμβάνετε την ελευθερία σας, ζητάτε ευθύνες από εμένα για ότι συμβαίνει που σας πονά; Γιατί;
Ποιος σας είπε ότι εγώ έχω κάτι να κάνω με αυτή σας την δυστυχία; Αυτή είναι η ζωή παιδιά μου. Επειδή σας αγαπώ δεν επεμβαίνω. Γιατί αλλιώς η ζωή σας δεν θα είχε καμία χαρά. Θα ήσασταν προγραμματισμένα ρομπότ σε μια προγραμματισμένη πορεία.
Μην ζητάτε λοιπόν ευθύνες από εμένα. Αυτός που πιστεύει σε εμένα , ας πιστεύει επειδή το πιστεύει ότι είναι το σωστό.
Και όχι για να πάρει κάποιο αντάλλαγμα. Είπαμε είμαι αγαθός, αλλά όχι όπως εννοείτε εσείς παιδιά μου την λέξη αυτή στην Γή.
Πιστέψτε περισσότερο στον εαυτό σας. Στο κάτω κάτω κατ’ εικόνα και ομοίωση μου σας έφτιαξα. Από την ίδια ενέργεια είστε φτιαγμένοι. Με την δική μου ενέργεια. Οι δυνατότητες σας άπειρες

Μην ζητάτε ευθύνες από εμένα…………
Αυτά και άλλα πολλά θα έλεγε στους ανθρώπους ο Θεός. Αλλά δεν μας μιλάει.
Μας στέλνει μηνύματα μέσα από την καθημερινότητα της ζωής μας. 
Αυτά τα μηνύματα προσπαθώ και εγώ να εντοπίσω παιδιά μου για εσάς.
Μετά  κρύβω τα μηνύματα που εντόπισα, σε διάφορα κείμενα, για να τα βρουν αυτοί που ψάχνουν απαντήσεις, και είναι έτοιμοι να διακρίνουν την αλήθεια μόλις την δουν.
Τίποτα δεν είναι όπως φαίνετε παιδιά μου, ή αλήθεια είναι πάντα κρυμμένη στο βάθος της εικόνας. Και φανερώνεται μόνο  σε όσους ψάχνουν με αγνή ψυχή και προθέσεις  τον δρόμο για τον Παράδεισο
      Γνωρίζοντας τώρα την οπτική γωνία που μας βλέπει ο Θεός, ας      δούμε και την οπτική  γωνία που θα πρέπει να έχουμε και    εμείς, σε αυτήν την  πορεία προς την Θέοση.
Η πορεία του κάθε ένα από εμάς προς τον Παράδεισο ,είναι μια διαρκής μάχη με τον πονηρό παιδιά μου. 
Προσέξατε τον χαρακτηρισμό που έδωσα; Μάχη.
Αυτό ,σαν γεγονός και μόνο, μας χαρακτηρίζει είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε, σε πολεμιστές και πολεμίστριες.!!!!!!!!!! Συμμετέχουμε σε μια μάχη, άρα πολεμάμε.
Ο Θεός μας εφοδίασε για την μάχη αυτή, με ανίκητο όπλο την πίστη μας.
Κανέναν άνθρωπο με αληθινή πίστη δεν μπόρεσε ποτέ να νικήσει ο πονηρός.
      Πίστη προς τον Θεό, αλλά και προς τον εαυτό μας.!!!!!!!!!!!!
Κάποιος που πάει σε μια μάχη πιστεύοντας ότι είναι ανίκανος {και ας έχει μαζί του όπλο ΑΝΙΚΗΤΟ] είναι ο πρώτος που θα πέσει χτυπημένος ή ο πρώτος που θα το βάλει στα πόδια. 
Είναι ο πρώτος που θα χάσει την μάχη, αλλά και τον πόλεμο.
Κρίμα όμως. Αν ήξερε μόνο ,πόσο πολύ τον φοβόταν ο πονηρός, δεν θα το έκανε.
Όλοι έχουμε αμαρτίες. Και όμως όλοι πολεμάμε για να φτάσουμε στον Παράδεισο. Οι αμαρτίες μας βαραίνουν χέρια και πόδια σε αυτήν την μάχη. Η εξομολόγηση όμως, μας αφαιρεί το βάρος και μας δίνει νέα ώθηση προς τα εμπρός. Είμαστε καταδικασμένοι…. να κερδίσουμε παιδιά μου. Πρέπει όμως να έχουμε πίστη.
Δεν θέλω να ακούω από κανέναν να λέει, εγώ είμαι τόσο αμαρτωλός, μα τόσο αμαρτωλός που δεν σώζομαι με τίποτα. Είμαι καταδικασμένος, είμαι καμένος, είμαι χαμένος.
Από την μια στεναχωρούμε τόσο πολύ όταν ακούω κάτι τέτοιο και από την άλλη θέλω να βάλω τα γέλια. Ναι, τα γέλια. Μου ακούγεται πολύ αστείο παιδιά μου κάτι τέτοιο. Να ξέρει κάποιος το μυστικό που μπορεί να κερδίσει τον πόλεμο, αλλά να προτιμά να παραδοθεί.
Έχουμε αμαρτίες; Και λοιπόν; Μόνο ο Χριστός μας ήταν αναμάρτητος.
Φυσικά και έχουμε αμαρτίες. Εξομολογούμαστε με ειλικρίνεια, φεύγουν οι αμαρτίες και τότε ποια είναι η δικαιολογία μας για να μην συνεχίσουμε την μάχη;
Το μόνο που μας εμποδίζει είναι η έλλειψη αυτοεκτίμησης. Και εδώ είναι το αστείο.
Ο Θεός μας δίνει συγχώρηση και δείχνει ότι μας εκτιμά σαν όντα και ψυχές και δεν εκτιμάμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας. Το δημιούργημα του!!!!!
Βάζουμε την δική μας κρίση, πάνω από την κρίση του Θεού.
Δεν πρέπει να το κάνουμε αυτό. Όσοι από εμάς θέλουμε να φτάσουμε στον Παράδεισο, ας πάρουμε μαζί μας το ΑΝΙΚΗΤΟ όπλο του Θεού, την Πίστη, ας πιστέψουμε και στον εαυτό μας και ας πορευτούμε προς αυτόν.
Όταν και όσοι από εμάς φτάσουν εκεί, με μεγάλη τους έκπληξη θα συναντήσουν ανάμεσα στους Αγίους της εκκλησίας μας και τους Αγίους της ζωής!!!!!!!!!!
Θα δουν τον γείτονα τους που κάνοντας δύο δουλειές όλη του την ζωή, αγωνίστηκε με αγάπη και πίστη για την οικογένεια του.
Θα δουν μια μάνα που μεγάλωσε μόνη της 5 παιδιά, χωρίς να χάσει ούτε μια μέρα το χαμόγελο της και την πίστη της ,ότι θα τα καταφέρει.
Οι Άγιοι της ζωής.!!!!!!
Μια σημαντική κατηγορία Αγίων που σας περιμένει παιδιά μου να ενταχθείτε και εσείς. Μια κατηγορία Αγίων που έφτασαν εκεί με όπλο την πίστη τους στον Θεό, αλλά και στον εαυτό τους. Είναι οι κάτοικοι του Παραδείσου.
  Ας αρχίσουμε λοιπόν να βλέπουμε την ζωή, τον άνθρωπο, και τον Θεό με διαφορετική οπτική γωνία, για να διευρύνουμε την αντίληψη μας, την πνευματικότητα μας και να μας ανοίξουν καινούργια μονοπάτια που οδηγούν στον ουρανό.
    
Να είστε ευλογημένοι και υγιείς.

Πατήρ Ιωάννης


1 σχόλιο:

  1. Πάτερ Ιωάννη, σας ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά που δημοσιεύετε! Τα λόγια σας μοιάζουν με όαση μέσα στην έρημο την οποία ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή