Translate

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

AΓΙΑ ΞΕΝΙΑ ΕΚ ΚΑΛΑΜΩΝ. Η θαυματουργή ευχή της Αγίας για παθήσεις και Βασκανία.


AΓΙΑ ΞΕΝΙΑ ΕΚ ΚΑΛΑΜΩΝ.
  
 



Η μεγαλομάρτυρα του Χριστού Ξενία γεννήθηκε έξω από την πόλη της Καλαμάτας το έτος 291.μ.Χ.Οι γονείς της Νικόλαος και Δέσποινα ήσαν χριστιανοί, απλοί και ενάρετοι άνθρωποι. Κατάγονταν από τα ανατολικά μέρη της Ιταλίας και λόγω των σκληρών διωγμών εναντίον του Χριστιανισμού από το ειδωλολατρικό Ρωμαϊκό κράτος, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και να καταφύγουν στην Καλαμάτα.
Λόγω αποστάσεως από το μέρος που έμενε η Ξενία δεν ήταν εύκολο να πάει σχολείο.
Η μητέρα της ανέλαβε τον ρόλο της δασκάλας και της έμαθε τα βασικά της γνώσεως και μορφώσεως, που η μητέρα της έριξε το βάρος κυρίως στον ψυχικό-θρησκευτικό εμπλουτισμό γνώσεων και στην καλλιέργεια ήθους και ευγένειας. Τα ειδικά σωματικά χαρακτηριστικά της ήταν απαράμιλλα  ωραία. Ήταν ψηλή στο ανάστημα, με χρυσόξανθα μαλλιά. Ζωηρά και βαθυγάλανα μάτια. Το πρόσωπο της είχε μια ξέχωρη χάρη και ομορφιά. Ήταν δηλαδή στο όλο της παράστημα ωραιότατη πάγκαλη στο σώμα και κατεξοχήν χαριτωμένη σε ήθος τρόπους και ψυχικά χαρίσματα. Τα σωματικά χαρακτηριστικά της Ξενίας δεν γράφτηκαν τυχαία και χωρίς  σκοπό, διότι το κάλλος της έγινε αιτία να γίνει Παρθενομάρτυρα του Χριστού.
 Την πόθησε με σαρκικό πάθος ο Έπαρχος της Καλαμάτας.

 Δομετιανός ονομαζόταν ο έπαρχος της Καλαμάτας  άνθρωπος  σκληρόκαρδος και θηριώδης, φανατικός οπαδός του δωδεκάθεου. Αυτός χρησιμοποιήθηκε ως σατανικό όργανο προκειμένου η 26χρονη Ξενία να παραδοθεί στη βουλιμική του επιθυμία.

Ανθρωπίνως συνέπεσε συμπτωματικά να δει την Παρθένο Ξενία να βαδίζει για το πατρικό της σπίτι, ενώ αυτός επέστρεφε από το κυνήγι στην πόλη. Κυριεύτηκε από σφοδρή σαρκική παθιασμένη επιθυμία να την κάνει δικιά του, στο σημείο να την παντρευτεί....!

Σαν πρώτη ενέργεια μπρος στο σατανικό του πάθος ο Δομετιανός κατέφυγε σε έναν μάγο της περιοχής προκειμένου με μαγεία να κερδίσει τη θέληση της Ξενίας και να πετύχει το ποθούμενο.

 Όμως η πάνσεμνος κόρη αντιλήφτηκε πνευματικά, ότι κάτι άρχισε να κινείται σε βάρος της και με την βοήθεια της πίστεως  και προσευχής  και την δύναμη του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού ,εξουδετέρωσε τις σατανικές πλεκτάνες και αχρήστευσε τα μαγικά τεχνάσματα .

 Αυτό φυσικά που ένιωθε ο Δομετιανός δεν ήταν έρωτας, ήταν ερωτισμός, σαρκικό πυρακτωμένο  πάθος ,ένταση του γενετήσιου ενστίκτου.

    ΤΟ  ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΞΕΝΙΑΣ           

Ήταν από τα πιο φρικαλέα  μαρτύρια ,διότι από την αποτυχία του ο δώδεκα θεϊστής έπαρχος να την κάνει δική του, διέταξε να την δέσουν από τα χέρια γυμνή σε ένα ξύλο, να κόψουν τους μαστούς της  και να κατακάψουν τις πληγές τα πλευρά της, και όλο το σώμα με αναμμένες λαμπάδες!

   Σε όλη την φοβερή αυτή  δοκιμασία δεν έπαυε να προσεύχεται η Ξενία προς τον Κύριο Ιησού Χριστό. Αφού είδε ότι δεν λυγίζει η Παρθένο μάρτυς σε αυτά τα μαρτύρια διέταξε να την σύρουν με άλογο γυμνή σε δρόμο με πέτρες μα ούτε και αυτό ήταν αρκετό να την λυγίσει διότι έπαιρνε χάριν και βοήθεια με τις προσευχές από τον θεό. Την αναγκάζει τότε να προσκυνήσει τα είδωλα,  μπήκε γονάτισε και προσευχήθηκε στον Αληθινό Θεό ,και πριν τελειώσει την δέηση στον Κύριο Ιησού Χριστό έγινε σεισμός και γκρεμίστηκαν τα αγάλματα

 Ο έπαρχος αντί να συνετιστεί έγινε θηρίο την έκλεισε στην φυλακή να μείνει νηστική μέχρι να πεθάνει. Εκεί η Ξενία με σύμμαχο την προσευχή βγήκε και πάλι  νικήτρια. Η επιμονή του Έπαρχου  ήταν εωσφορική σατανική και αποφάσισε τελικά αφού την αποκεφαλίσει να της αφαιρέσουν την καρδιά  και το σώμα της να το κάψουν στο πυρ αφού πρώτα το κομματιάσουν σε τεμάχια λεπτά. Το μαρτύριο της έγινε έξω από την Καλαμάτα .

Ο δήμιος στρατιώτης έκοψε την κεφαλήν της Αγίας την τρίτη Μαΐου του σωτηρίου έτους 318,σε ηλικία 26 ετών

Η χάρις που έλαβε από τον Κύριο Ιησού Χριστό είναι εκτός το να θεραπεύει καρδιοπαθείς πάντα με την πίστη του ασθενούς, και την επιπλέον χάριν να λύει κάθε είδους μαγεία, να φυγαδεύει δαίμονες να θεραπεύει ασθένειες ματιών νευρασθένειες ,σεληνιασμένους, και από παθήσεις εξανθημάτων ελκών και μυρμηγκιών και της βασκανίας.
ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΞΕΝΙΑΣ ΤΗΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΣ
                                                                   

   Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός μου, ο ρυσαμενος με εκ χειρός του αποστατου Δομετιανου.

 Ο επαμβλυνας πασας τας κατ`εμου επινοιας και μηχανας αυτου. Ο τη αηττητω δυναμει του Σταυρου Σου κατασφαλισας με και σωαν εκ του διασυρμου των ιππων διαφυλαξας.        

 Ο παρασχων μοι την ισχυν καταβαλειν τον πολυμηχανον  εχθρον εν τω σκαμματι του μαρτυριου.

Αυτος και νυν, Δεσποτα, λυτρωσαι την μιανθεισαν ταις βιοτικαις ηδοναις ψυχην μου εκ του βυθου της απωλειας, εν τω απερχεσθαι με εκ του φθαρτου τουτου κοσμου,και δια της μετανοιας καθαραν παραστησον προ του αδεκαστου και φρικτου βηματος σου.

Δος δοξαν τω ονοματι Σου και ενισχυσον με εως τελους κατισχυσαι των ορατων και αορατων εχθρων μου.

 Παντι δε τω επικαλουμενω Σε μετα πιστεως ,δι` εμου της δουλης Σου Ξενιας ,η την ημεραν της προς Σε τον αθανατον και μονον αληθινον Θεον εκδημιας μου μεμνημενω και ταυτην εορταζοντι η την εμην εικονα κατεχοντι και ταυτη πιστως προσπελαζοντι, η την δεησιν μου  ταυτην αναγινωσκοντι και το μαρτυριον μου μελετωντι βοηθειαν εν παντι και ψυχικην σωτηριαν. Και ως ελυσας Κυριε, πασαν κατ`εμου του απεχθους τυραννου μου μαγειαν και επαοιδιαν και ανωτεραν της επηρειας αυτων  ετηρησας  με, ουτως αφανισον τη ανυπερβλητω  και κραταια δυναμει σου, και εκ του δουλου (δεινος), του αιτουντος βοηθειαν παρα Σου, δι`εμου της ταπεινης Σου δουλης, πασαν γοητειαν η μαγγανειαν, πασα φαρμακειαν η επαοιδιαν και πασαν βασκανιαν η αστρομαντειαν, εν παντι αντικειμενω η τοπω ανηκοντι αυτω γενομενην, εν τω αιθερι, εν τη γη και υποκατω της γης, εν τω αερι, εν τοις γλυκεσιν υδασι των λιμνων και ποταμων και των φρεατων και τοις αλμηεσι των θαλασσων.

Και ον τροπον εκρυπτει ο ανεμος χνουν απο προσοπου της γης, ουτω διασκορπισθητωσαν και αφανισθητωσαν και λυθητωσαν υπο του μισοκαλου δαιμονος ενθα κεινται και ωτινι τροπω η σημειω η οργανω η υλη ποιηθεντα και εν οιωνδητινι αριθμω μετρηθεντα  και ωτινι των αστερισμων κατονομασθεντα εν νυκτι, η εν ημερα, εν τω φωτι η εν τω σκοτει.

Απαλλαξον δε πασης της εξ` αυτων επηρειας τον προς Σε τον φιλανθρωπον και ευσπλαχνον Θεον καταφυγοντα πιστον δουλον σου (δεινα) και την ταπεινην σου Μαρτυρα Ξενιαν εις πρεσβειαν προσαγοντα, παντος ψυχικου και σωματικου δεσμου η ασθενειας η γοητειας η μαγγανειας η αστρολογιας η νεκρομαντειας η επαοιδιας και βλαβης του πονηρου  δι` εργου η δια λογου η δια δαιμονων η δι` ανθρωπων ενεργηθεισης.

Τηρησον αυτον φυλαττοντα τας εντολας σου και αβλαβη πασης των πονηρων πνευματων κακωσεως, και αξιωσον γενεσθαι μετοχον των αιωνιων Σου αγαθων, οτι ευλογητος ει εις τους αιωνας.

Αμην. 

48 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ Κ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθινά γεγονότα που δεν τα πιστεύουν ορισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΘΕ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν Αγία Ξενία εύχομαι να βρώ και εγώ λύση στο πρόβλημά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολοζωντανη ειδα την Αγια ενω κινδυνευα λογω σοβαρου προβληματος στην καρδια μου.Δεν την ηξερα,δεν ζητησα ποτε την βοηθεια της και ομως ετρεξε να μου σωσει την ζωη.Αναρωτιομουν αν ηταν αγγελος ή καποια Αγια.Ηταν πανεμορφη με λευκο μακρυ φορεμα και μακρια ξανθα μαλλια που εφταναν ως το πατωμα.Τυχαια το ιδιο βραδυ ειδα στο κειμενο πιο πανω ποια Αγια ηταν.Την αναγνωρισα αμεσως και οταν διαβασα οτι ειναι η προστατιδα των καρδιοπαθων αρχισα να κλαιω με λυγμους.Μεγαλη η χαρη σου Αγια Ξενια μου.Χιλια ευχαριστω.Σου χρωσταω την ζωη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΓΙΑ...ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑΠΟΛΥ...ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ..ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιός μπορεί να μου πει τον αγιογράφο αυτής της εικόνας;
    SPYRIDON.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλοι Καλησπερα σας απο τα βάθη της καρδιάς μου !!
    Θα ήθελα να σας υποβάλω μια ερώτηση και ζητούνται απαντησεις
    Αν ειναι δυνατόν στον παράδεισο να μπω/εις χωρίς τον Χριστο σωτήρα μου να τον δεχτώ/εις ??????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι καλητερο να ρωτησετε καποιον Ιερεα αυτο και οχι εμας τους απλους Ανθρωπους.
      Αν θελετε μπορω να σας πρωτεινο εναν πολυ καλο Παππουλη.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς είναι δύσκολο,γιατί ο δρόμος προς τον παράδεισο μας τον έδειξε Αυτός αν δεν τον πιστέψεις ότι είναι ο Σωτήρας μας είναι αδύνατον να βρεις τον δρόμο προς τα εκεί γιατί δεν θα καταλάβεις τον Λόγο Του και θα μπερδευτείς οπότε οδηγεισαι αλλού,αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη,εύχομαι να βρεις σύντομα τον δρόμο προς στον Χριστό μας και Σωτήρας μας!

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς είναι δύσκολο,γιατί ο δρόμος προς τον παράδεισο μας τον έδειξε Αυτός αν δεν τον πιστέψεις ότι είναι ο Σωτήρας μας είναι αδύνατον να βρεις τον δρόμο προς τα εκεί γιατί δεν θα καταλάβεις τον Λόγο Του και θα μπερδευτείς οπότε οδηγεισαι αλλού,αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη,εύχομαι να βρεις σύντομα τον δρόμο προς στον Χριστό μας και Σωτήρας μας!

      Διαγραφή
  9. Όταν λέω δυστυχώς εννοώ για σένα γιατί εμείς είμαστε τυχεροί κι ευτυχώς που τον δεχτήκαμε Σωτήρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλη Αγία και πολύ αγαπημένη Η Αγία Ξενία να μας σκέπει πάντα Κι εγώ έχω νιώσει την προστασία της Κι εύχομαι να μας σκέπει όλους και να πρεσβεύει στον Κύριο για εμάς ...την ευχαριστώ και την παρακαλώ να με προστατεύει και να με βοηθήσεις τις δυσκολίες μου.Την ευχή σου Αγία μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μόνη αληθινή οδός σωτηρίας είναι ο Κύριος μας.......θυσιάστηκε για να μας σώσει!!!!!!! Δια μέσω αυτού θα σωθούμε....σήκωσε τις αμαρτίες μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12.  
    Αφού σε σχέση με τον σύζυγό μου για εννέα χρόνια, χώρισε μαζί μου, έκανα ev erything δυνατό για να τον φέρει πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, θα τον ήθελε πίσω τόσο λόγω της αγάπης που έχω για αυτόν, τον παρακάλεσε με τα πάντα, έκανα υποσχέσεις, αλλά εκείνος αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου σε κάποιον στο διαδίκτυο και πρότεινε ότι θα πρέπει μάλλον να επικοινωνήσετε με ένα άχνη ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα μαγικό ξόρκι για να τον φέρει πίσω, αλλά είμαι ο τύπος που ποτέ δεν πίστευαν στα μάγια, δεν είχα άλλη επιλογή από το να το δοκιμάσω, ταχυδρομηθεί την άχνη μάγια, και μου είπε δεν υπήρχε πρόβλημα ότι όλα θα είναι εντάξει πριν από τρεις ημέρες, η πρώην μου θα επιστρέψει σε μένα πριν από τρεις ημέρες, ο ίδιος ρίχνει τα μάγια και εκπληκτικά στη δεύτερη ημέρα, ήταν περίπου 16:00. πρώην μου μου τηλεφώνησε, ήμουν τόσο έκπληκτος, που απαντά στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι ήταν τόσο συγγνώμη για όλα όσα συνέβησαν, ότι ήθελε να επιστρέψει σ 'αυτόν, ότι με αγαπάει τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγε με τον ίδιο, αυτό ήταν το πώς ξεκινήσαμε να ζουν μαζί ευτυχισμένοι και πάλι. Από τότε, έχω κάνει την υπόσχεση που ο καθένας ξέρω ότι έχετε κάποιο πρόβλημα σχέσης, θα ήθελα να βοηθήσω στο πρόσωπο με αναφορά σ 'αυτόν στο μόνο πραγματικό και ισχυρό άχνη ξόρκι που με βοήθησαν με το δικό μου το πρόβλημα και ποιος είναι διαφορετική από όλα τα ψεύτικα εκεί έξω. Ο καθένας θα μπορούσε να χρειαστεί τη βοήθεια του άχνη ξόρκι, το email του είναι (marvinlovespell011@gmail.com} μπορείτε να τον στείλετε email αν χρειάζεστε τη βοήθειά του στη σχέση ή οτιδήποτε σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ρωτησω κατι σας παρακαλω πολύ, αν επιτρεπεται εμεις οι λαικοι να διαβαζουμε την ευχη της Αγιας Ξενης η μονο την παρακληση της? Ρωτησα τον πνευματικο μου και μου ειπε πως μονο οι Ιερεις μπορουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παπουλη ιωαννη σου ζητω να ευχηθεις με την συγκεκριμενη προσευχη για τον δουλο του θεου παναγιωτη που δυστυχως ειχε στην δουλεια του σατανιστες αστρολογους και καθε λογης μαγους που τον διαβαζουν στον εξω απο εδω να ευχεσθαι συχνα να ξεφυγει απο αυτους ολους αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παπουλη Ιωαννη σας παρακαλω 5 χρονια τωρα μουχουν κανει μαγεια συνεχεια αρρωσταινω και τιποτα δεν μου παει καλα σας παρακαλω διαβαστε την συγκεκριμενη προσευχη για τη δουλη του Θεου Αιμιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας παρακαλώ Πατέρα μας, επειδή εδώ και 18 χρόνια μου πάνε όλα περίεργα, στραβά, ανάποδα/ανεξήγητα -σε όλους τους τομείς-, σας παρακαλώ δεηθείτε -ει δυνατόν- και για τη δούλη του Θεού Μαρία. Αμήν, ευχαριστούμε ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σε παρακαλω παπουλη νου να διαβαζεις συχνα υπερ υγειας ευαγγελιας και παναγιωτη και για τα οικονομικα προβληματα αυτων σε ευχαριστω απο καρδιας ο θεος μαζι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πατέρα Ιωάννη,σας παρακαλώ να διαβάσετε την προσευχή για εμένα,δούλη του Θεού Αικατερίνη.Νιώθω ότι κάτι μου έχουν κάνει και όλα πάνε στραβά.Έχω χωρίσει και με τον σύντροφό μου και έχω χάσει κάθε πίστη στον εαυτό μου κι ελπίδα.Σας παρακαλώ, βοηθήστε με. Την ευχή σας.Σας ευχαριστώ,να σας έχει ο Θεός καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πραγματικα δυνατη προσευχη.βοηθαει αμεσως.Πατερα ΙΩΑΝΝΗ ΘΑ ΣΑς ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟ.ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΡΑΒΑ.ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΟΛΙΓΙΨΥΧΗ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΕΙΚ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΑΝ Κ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΕ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ.ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟΝ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ Ο ΘΕΟς ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πατερ Ιωαννη την ευλογια σας.Θα ηθελα αν μπορειτε να διαβασετε την προσευχη για εμενα Μαρια κ για εναν φιλο μου Γιωργο γιατι ειμαι σιγουρη πως οσα συμβαινουν στη ζωη μας ειναι απο κακο.Η οικογενεια μου παλιοτερα ειχε βρει μαγια στο σπιτι μας.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.Να σας εχει ο Θεος καλα κ να μας ευλογει ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πατερ Ιωάννη την ευλογία σας. Θα ήθελα αν μπορείτε να διαβάσετε την ευχή σας για την νεογέννητη κόρη μου (40ημερων) η οποία έχει ένα πρόβλημα με την καρδούλα της και υπάρχει περίπτωση να εγχειριστεί. Να σας έχει ο θεός καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πατερ Ιωάννη την ευλογία σας. Θα ήθελα αν μπορείτε να διαβάσετε την ευχή σας για την νεογέννητη κόρη μου (40ημερων) η οποία έχει ένα πρόβλημα με την καρδούλα της και υπάρχει περίπτωση να εγχειριστεί. Να σας έχει ο θεός καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πατερ Ιωάννη την ευλογία σας. Θα ήθελα αν μπορείτε να διαβάσετε την ευχή σας για την νεογέννητη κόρη μου (40ημερων) η οποία έχει ένα πρόβλημα με την καρδούλα της και υπάρχει περίπτωση να εγχειριστεί. Να σας έχει ο θεός καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. παρακαλω πολυ διαβαστε υπερ υγειας παναγιωτη ευαγγελιας και νικολαου ευχη παπουλη ιωαννη σας ευχαριστω παπουλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάτερ Ιωαανη σας παρακαλώ διαβάστε την ευχή για μένα.Μας έχουν κάνει μάγια από παλιά.μια ζωή υποφέρουμε από προβλήματα.Κ εγώ πολύ.Γερασιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να σου πανε ολα καλα.και μένα μου εχουν κανει και θέλει πολυ αγώνα και πίστη όμως βλέπω πολυ αγάπη απο το Θεό.ποσο χρόνων είσε??

      Διαγραφή
  26. Πατερ Ιωαννη θα ηθελα σας παρακαλω να διαβασετε κ για εμενα,την Ευφροσυνη.ολα μου πηγαινουν στραβα κ η δουλεια κ προσωπικη μου ζωη..ευχαριστω θερμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παππουλη μου Ιωάννη την ευλογία σας εδώ και χρόνια σχεδόν δέκα επιζω με το ζόρι με ανεξηγητα τρομερά διάφορα πράγματα συνεχείς ασθένειες από το πουθενά τσακωμοι και βιεοτητες μαλωματα για να μην σας κουραζω σας παρακαλώ πάρα πολύ για εμένα την αμαρτωλή ανυπαντρη κοπέλα και δουλη του Θεού Ελένη που όλα μου πάνε στραβά στη ζωή μου δεηθητε και προσευχηθητε να με βοηθήσει και εμένα η Αγία ξενια να σωθω από τον αντιχριστο και τα δαιμονια που με κυνηγούν απο κάποιους κακούς ανθρώπους που μου κάνουν μάγια η δουλη Ελένη με πολλές ευχαριστίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σας παρακαλώ πατέρα Ιωάννη κάντε και για μένα την αμαρτωλή ανυπαντρη αγνή δουλη του κυρίου μας Ελένη κάτι προσευχηθητε στην Αγία και τον κύριο μας Ιησού Χριστό να είμαι καλά στην υγεία μου και να βρω και εγώ τον σύζυγο μου επιτέλους να φύγει η κακοτυχια από την ζωήν μου ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας παρακαλώ πατέρα Ιωάννη κάντε και για μένα την αμαρτωλή ανυπαντρη αγνή δουλη του κυρίου μας Ελένη κάτι προσευχηθητε στην Αγία και τον κύριο μας Ιησού Χριστό να είμαι καλά στην υγεία μου και να βρω και εγώ τον σύζυγο μου επιτέλους να φύγει η κακοτυχια από την ζωήν μου ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παππουλη μου Ιωάννη την ευλογία σας εδώ και χρόνια σχεδόν δέκα επιζω με το ζόρι με ανεξηγητα τρομερά διάφορα πράγματα συνεχείς ασθένειες από το πουθενά τσακωμοι και βιεοτητες μαλωματα για να μην σας κουραζω σας παρακαλώ πάρα πολύ για εμένα την αμαρτωλή ανυπαντρη κοπέλα και δουλη του Θεού Ελένη που όλα μου πάνε στραβά στη ζωή μου δεηθητε και προσευχηθητε να με βοηθήσει και εμένα η Αγία ξενια να σωθω από τον αντιχριστο και τα δαιμονια που με κυνηγούν απο κάποιους κακούς ανθρώπους που μου κάνουν μάγια η δουλη Ελένη με πολλές ευχαριστίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για την Αγία Ξενία έμαθα και εγώ τελευταίως. Πάτερ Ιωάννη σας παρακαλώ προσευχηθείτε για τον γιο μου Λεωνίδα, στον οποίο συμβαίνουν πραγματικά ανεξήγητα πράγματα και συνέχεια περνάει ένα μαρτύριο. Μου είπαν ότι η πεθερά μου έκανε μάγια σε μένα και επειδή το παιδί ήταν μικρό έπιασαν αυτό. Σας παρακαλώ κάντε μία προσευχή να απαλλαχθεί από όλες αυτές τις δαιμονικές συνεργείες. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάποιοι κακοι άνθρωποι ρατσιστές γεμάτο ζήλια μου επιτέθηκαν κακολγοντας την εργασία και το ήθος μου. Από τότε ξεκίνησαν Πόλα προβλήματα με την δουλειά μου επανωτα!!! Κάντε μια προσευχή για μένα. Με λένε Φωκίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλησπερα την βοηθεια και την προστασια της αγιας να εχουμε μια προσευχη και για μενα να με απαλαξει απο ολα αυτα που περναω και με κρατανε ακομα μακρια απο την εργασια μου με λενε κωνσταντινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πατερ Ιωαννη σε παρακαλω εσενα και την Αγια μας να με βοηθησετε να ξεπερασω το πρόβλημα που αντιμετοπιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θα μου λυσει καποιος μια απορια????Επειδη ολοι μας γνωριζουμε αναγνωση και γραφη...γιατι παρακαλατε τον Πατερ να την διαβασει αυτος για εσας και δεν την διαβαζετε εσεις για τον εαυτο σας η οποιον αλλο αγαπατε και σας ενδιαφερει????Αυτο το ''κλαψτε τον αντρα μου γιατι εγω βαριεμαι'' ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάτερ Ιωάννη, την ευχή σας.Εν όψει της μεθαριανής εορτης,μνημης του Αγιου Ιούδα Θαδδαίου θα σας παρακαλούσα να τελέσετε παράκληση ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΑΣ της οικογενείας μου κα μαΖί με την ΑΓΙΑ ΞΕΝΙΑ ναφέρουν θεραπεία σε όλους μας και λύση στα πολλά και ποικ´ιλα προβλήματά μας.Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βοήθησε με και εσει γλυκεια μου αγια ξενία..πανέμορφη στην ψυχη.Να ξεσκεπαστεί η αλήθεια μόνο σε πολυ γρήγορους ρυθμούς...προσευχές...δεν αντέχετε..ξέρεις εσεί αγία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πατέρα Ιωάννη σε παρακαλώ διάβασε την ευχή για την κόρη μου δούλη του θεού Φωτεινή που περνάει μια δοκιμασία με την υγεία της.Φυσικα κι εγώ την διαβάζω και η ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η ευχή της αγ Ξένιας κ του αγ Κυπριανού είναι οι μοναδικές που μπορούν να διαβαστούν κ από εμάς κ όχι μόνο από ιερέα
    Η συγκεκριμένη είναι πολύ δυνατή για το σπίτι που έχει μάγια κ δεν έχουν βρεθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η εμπειρία μου δείχνει πως καμια Αγια και κανενας Αγιος δεν μπορει να βοηθησει εαν δεν θελει ο Θεος..Εαν δεν τον αφησει ο Θεος..
    Προσευχη στον Θεο να γινει το θελημα του.Ολοι οι αλλοι απλα δεν μπορουν να κανουν Τ Ι Π Ο Τ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Amin Agia Xenia, elpizo stin Xari kai tis eulogies su na vrethei mia douleia sintoma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πατερα Ιωαννη πειτε την προσευχη για τον συζυγο μου Δημητρη εχει προβλημα με την καρδια του και για το σπιτιμας γιατι τα πραγματα ειναι δυσκολα και εχουμε πολλες αναποδιες και εχω πεσει εγω η ιδια το ονομα μου Χριστινα σε καταθλιψη εχοντας ενα τεταστιο πλακωμα στην ψυχη μου σας θερμοπαρακαλω διαβαστε την ευχη και για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πατερ Ιωάννη σε υπέρ παρακαλω..διαβασε τη προσευχή για εμενα την κυριακουλα..πασχω απο κατάθλιψη απο την ημερα που παντρεύτηκα 23 χρονια τώρα δεν μπορω να σηκωσο το κεφαλι μουσς παρακαλω μην με.ξεχασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή