Translate

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΔΑ ΤΟΝ ΘΑΔΔΑΙΟ. Για όσους αντιμετωπίζουν πολύ δύσκολα προβλήματα. Βοήθεια σας.

 



Ο Ιούδας ο Θαδδαίος, δεν έχει καμία σχέση με τον Ιούδα τον Ισκαριώτη που πρόδωσε τον Θεάνθρωπο.Κατά την Ιεράν Παράδοση της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, ο Κυριος μας , θέλοντας να αποκαταστήσει το Όνομα του Προδότη Ισκαριώτη, έδωσε στον Ιούδα τον Θαδδαίο, μια ξεχωριστή ευλογία. Μια χάρη, στην οποία, ότι θα ζητάει ο Θαδδαίος από τον Χριστό μας για εμάς, αυτό θα γίνεται.
Η προσευχή που ακολουθεί  είναι ακόμη μια δέηση για μεσιτεία στον Δεσπότη των πάντων ... άλλη μιά προσευχή που βοήθησε κάποιους που συνάντησαν ανυπέρβλητα εμπόδια ,όταν φαινόταν να μην υπάρχει καμιά βοήθεια και είχαν σχεδόν απελπιστεί...
Σαφώς και το θέμα της προσευχής δεν είναι ποσοτικό ...
Το οτι έχει σχετιστεί  απο κάποιους αδερφούς μας η συγκεκριμένη προσευχή με μιά παράδοση επτά  επαναλήψεων επί εννέα  ημέρες, είναι κάτι με συμβολική μεν απόχρωση, που θα πρέπει όμως σίγουρα να αξιολογείται  με μεγάλη προσοχή και την πάντα απαραίτητη διάκριση... Επουδενί λόγω βέβαια δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται αυτή αλλά και οποιαδήποτε άλλη προσευχή με μια θρησκοληπτική διάθεση ή σαν μαγικό φάρμακο ....
Μια τέτοια αντιμετώπιση της προσευχής προσιδιάζει στην πλάνη και σίγουρα δεν αναπαύει κανέναν....
Και ούτε θα πρέπει κανείς να απογοητεύεται αν αυτή ή οιαδήποτε άλλη παράκληση προς τον Τριαδικό Θεό μας , δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα ....Το γιατί είναι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί σύμφωνα και με τον Ιερό Χρυσόστομο ...
Γιατί λοιπόν ; Γιατί πολλές φορές μόλις πάρουμε αυτό που ζητήσαμε από το Θεό χαλαρώνουμε το ζήλο μας για προσευχή. Άλλοτε γιατί ζητούμε αγαθά που δεν συμφέρουν την ψυχή μας και άλλοτε γιατί δείχνουμε αδιαφορία. Καθυστερώντας ο Θεός να μας δώσει εκείνα που του ζητούμε αυξάνει το ζήλο μας και την επιμονή μας.
Ο Κύριος θέλει να μας διδάξει την συνεχή καταφυγή μας σ΄ Αυτόν , αναβάλλει, επειδή θέλει να εισπράξουμε το μισθό της υπομονής και επειδή γνωρίζει και την κατάλληλη στιγμή που μας συμφέρει να επιτύχουμε αυτά που επιδιώκουμε.Είτε λάβουμε είτε δεν λάβουμε όσα ζητήσαμε από το Θεό, οφείλουμε να Τον ευχαριστούμε γιατί ο Θεός γνωρίζει καλύτερα από μας το συμφέρον μας...
 
Η προσευχή:
Αγιώτατε Απόστολε, Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, πιστέ υπηρέτη και φίλε του Ιησού, η Ορθοδοξία, σ όλον τον κόσμο σε τιμά και σε επικαλείτε ως Προστάτη των απελπισμένων υποθέσεων, αυτών για τις οποίες έχει χαθεί κάθε ελπίδα.Προσευχήσου για μένα. Είμαι τόσο απελπισμένος/η και μόνος/η. Σε ικετεύω κάνε χρήση αυτής της ιδιαίτερης Χάρης που σου έχει δοθεί, να φέρνεις ορατή και γρήγορη βοήθεια όπου δεν υπάρχει καμμία σχεδόν ελπίδα βοηθείας. Βοήθησέ με τούτη την ώρα της ανάγκης, για να μπορέσω να λάβω την παρηγοριά και την βοήθεια της Αγίας Τριάδος, σ όλες μου τις ανάγκες, δοκιμασίες, και βάσανα (εδώ εκφράζετε το αίτημά σας) και να μπορώ να υμνώ τον Χριστό μαζί με σένα και με όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς.Υπόσχομαι, ω ευλογημένε Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, να ενθυμούμαι πάντοτε αυτή τη μεγάλη Χάρη. 
Να σε τιμώ πάντοτε, ιδιαίτερα ως τον πιο δυνατό προστάτη μου, και μ ευγνωμοσύνη να ενθαρρύνω την ευλάβεια προς εσένα, ΑΜΗΝ.Είθε το όνομα της Αγίας Τριαάδος να λατρεύεται και να υμνείται απ όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, στους αιώνες των αιώνων, ΑΜΗΝ.Είθε το όνομα του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, να υμνείται και να δοξάζεται τώρα και παντοτεινά, ΑΜΗΝ.Αγιε Ιούδα Θαδδαίε δεήσου για μας και άκουσε τις προσευχές μας, ΑΜΗΝ.Ας είναι ευλογημένο το όνομα του Ιησού Χριστού. Ας είναι ευλογημένο το όνομα της Υπεραγίας και Αειπαρθένου Μαρίας. Ας είναι ευλογημένος ο Αγιος Ιούδας ο Θαδδαίος.Σ όλο τον κόσμο και σ όλους τους αιώνες, ΑΜΗΝ.Πάτερ Ημών Χαίρε Μαρία Κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά Σου.Ευλογημένη συ εν γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ο Ιησούς.Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών των αμαρτωλών νυν και αεί και την ώρα του θανάτου ημών, ΑΜΗΝ
Αυτή η προσευχή του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου λέγεται όταν συναντάμε προβλήματα ή όταν δεν φαίνεται να υπάρχει βοήθεια και έχουμε σχεδόν απελπιστεί. Οι προσευχές του εννεαημέρου απαγγέλλονται επτά (7)* φορές την ημέρα, επί εννέα (9) συνεχείς ημέρες. Οι προσευχές εισακούονται την εννάτη και πριν, όταν λέγονται με πίστη και ταπείνωση και ποτέ μέχρι τώρα δεν απέτυχαν. Θα λάβετε τη Χάριν που ζητάτε από τον Άγιο Ιούδα το Θαδδαίο, όσο απραγματοποίητη κι αν φαίνεται. Πολλοί άνθρωποι προβληματίζονται με το επτά(7) φορές την ημέρα και επί εννέα (9) συνεχείς ημέρες. Ο αριθμός επτά (7) είναι ιερός αριθμός και οι Πατέρες της Εκκλησίας όπως ο Ιερός Χρυσόστομος τον θεωρούν αριθμό της πληρότητος του Θεού. Δεν είναι τυχαίο ότι η Αγία Γραφή αναφέρει στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη πολλές φορές τον αριθμό επτά (7),π.χ.
  •         Επτά ημέρες δημιουργίας.
  •        Ο Δαυίδ αναγγέλλει « ἑπτάκις τῆς ἡμέρας αἰνέσω Σε Κύριε».
  •         Επτά οι Οικουμενικές Σύνοδοι.
  •         Επτά οι λυχνίες της Αποκάλυψης  κτλ.
Ο αριθμός εννέα (9) που αναφέρεται συμβολίζει τα εννέα τάγματα των Επουρανίων Αγγελικών Δυνάμεων τα οποία αδιάλειπτα προσφέρουν με την Χάριν του Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ  την προστασία τους στους ανθρώπους και γι' αυτό θέλουμε συμβολικά να τα τιμήσουμε.

74 σχόλια:

  1. Ας ευεργετηθούν οι απελπισμένοι άνθρωποι με την βοήθεια αυτής της προσευχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμην..πατερ μου πως μπορουμε να επικοινωνησουμε μαζι σου?εχεις καποιο email?

      Διαγραφή
    2. ΑΜΗΝ
      6982794200 ΗΛΙΑΣ

      Διαγραφή
    3. πατερ μου μια προσευχη για την κορη μου αντριανη που εφυγε απο το σπιτι να επιστρεψει σας παρακαλω. κανω την προσευχη εδω και καιρο δεν ηξερα οτι πρεπει 7 φορες τωρα ομως την κανω 7 για 9 μερες μακαρι να λυθει το προβλημα μου

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα, Πατέρα Ιωάννη
      Θα ήθελα σας ρωτήσω ποιο θα ήταν το πιο κατάλληλο αίτημα όσον αφορά την ψυχική υγεία μιας μητέρας και της κόρης της;

      Διαγραφή
    5. Ο αδερφός μου πριν 6 χρόνια περίπου ηταν σε κομα στο νοσοκομείο από ατύχημα με μηχανακι.μας ειπανε για τον άγιο ιουδα θαδδαιο.προσευχομασταν όλοι κ λίγο πριν την εννατη μέρα μας έλεγαν οι γιατροί ευχάριστα νέα.να τον επικαλειστε ολοι.τον ευχαριστώ πολύ για ολα

      Διαγραφή
  2. Αμην δοξασμενος ο αγιος ιουδας ο θαδαιος αμην


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι με αυτή την προσευχη να βρω το ταίρι μου κι εγώ αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι με αυτή την προσευχη να βρω το ταίρι μου κι εγώ αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχομαι ο Θεος να με γλητωνει απο την αμαρτια και την πνευματικη αδρανια..την ευχη σας πατερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΗ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι ο Θεός να έχει καλα το παιδί μου!! Αυτό και μόνο ζητάω στις προσευχές μου.Ολα τα αλλα μου φαίνονται μηδαμινά μπροστά σε αυτή την επιθυμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει επίσης ένα εκκλησάκι στην καρδία της Αθήνας, στο προαύλιο του Ιερού Ναού των Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού
    Νέο site αφιερωμένο στον Άγιο Ιούδα Θαδδαίο.

    http://agiosioydasthaddaios.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστω τον αγιο ιουδα το θαδδαιο που με βοηθησε σε ενα δικαστικο μου θεμα. τον ευχαριστω θερμα. για τον αγιο εμαθα πριν ενα μηνα τωρα εγινε ο προστατης μου και θα συνεχισω να προσευχομαι σε αυτον. ας ειναι ευλογημενος ο αγιος ιουδας ο θαδδαιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστω Τον Αγιο Ιουδα Θεδδαιο
    που ακουσε τις Προσευχες μου και
    εκανε το θαυμα του και θεραπευσε
    Ενα αγαπημενο μου που υποφερε παρα πολυ απο την Ανιατη Αρρωστεια.
    Μονο Ενα Θαυμα μπορουσε να τον θεραπευσειιιιιι.
    Σευχαριστω Αγιε μου γιατι Εισακουσες Στις προσευχες μου.
    Σε Δοξαζω και Υμνω Το Ονομα σου.
    Αμην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω πολυ τον αγιο τον τιμω και τον επικαλουμαι καθημερινα για το θαυμα του στο παιδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα σας! Μου είπε για την προσευχή μια φίλη μου και άρχισα να την κάνω, όμως κάποια στιγμή διάβασα στο ιντερνετ ότι πρόκειται για λευκή μαγεία και από φόβο σταμάτησα να την κάνω την 5 μέρα της προσευχής μου.. αυτό που ζήτησα έγινε. Εγώ όμως τότε πίστευα ότι έκανα αμαρτία απέναντι στον Θεό κι το ότι πήγε καλά η δουλειά μου, όπως είχα ζητήσει στην προσευχή ήταν τυχαίο... ακόμη και τώρα πιστεύω ότι η φίλη μου με κορόιδεψε κι ότι αυτή η προσευχή κρύβει μαγεία...με αυτά που διαβάζω εδώ έχω μπερδευτεί.. πείτε μου τι είναι τελικά αυτή η προσευχή??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ne kaneis ti proseuxi sou sto agiotato apostolo tou isoi xristou den iparxei magia me tous mathites tou kiriou

      Διαγραφή
    2. ΤΙ ΜΑΓΕΙΑ ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ!!! Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΔΑΣ Ο ΘΑΔΑΙΟΣ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!!!

      Διαγραφή
  13. Agie Iouda Thaddaie euxome na mu stileis mia douleia prin ton kainourgio xrono . Amin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Agie mou elpizo na me vgaleis apo tin diskoli katastasi pu eimai edw kai 10 xronia xoris na vro mia dieksodo. Elpizo na mu stileis mia douleia prin ton kainourgio xrono kai h zwh mou na allaksei kai na dw to fws.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Telika h eyxh mou den exei pragmatopoihthei. Exw kanei dio fores tin proseyxh. Exw proseuxhthei kai sto parelthon gia kati kai me antitheto, xeirotero apotelesma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Telika h eyxh mou den exei pragmatopoihthei. Exw kanei dio fores tin proseyxh edw kai 20 meres. Exw proseuxhthei kai sto parelthon gia kati kai me antitheto, xeirotero apotelesma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις καλη επικοινωνια με τον εαυτο σου φιλε ανωνυμε;Αν για παραδειγμα βριζεις τα παιδια σου δεν θα σου γινει το θαυμα που ζητας.

      Διαγραφή
    2. Σταματήστε να ρίχνετε ευθύνες στον πονεμένο κόσμο.Μια χαρά ειναι ο κόσμος.Απλά πάντα γίνεται το θέλημα του Θεου.Οι Αγιοι δεν μπορουν να κανουν πολλα πραγματα,μονο να δινουν δυναμη να αντεχουμε...

      Διαγραφή
  17. 8a tin kanw ksana gia mia teleutea fora kai tha enimeroso an allaksei kati.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 8a tin kanw ksana gia mia teleutea fora kai tha enimeroso an allaksei kati. Isws den tin ekana swsta. Tha sas enimeroso an allaksei kati.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Proseyxithite gia mena isws na akousei o Agios tis proseyxes mou. Isws to fteximo einai olo diko mou epidi stamatisa endiamesa kai den itan 9 meres sinexomenes. Tha tin kanw akomi ena 9hmero. H Eyxh mou na vro mia douleia kai na vgw apo tin katastasi pou eimai. Amhn.

    Tha sas enimeroso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έκανα την προσευχή, ζήτησα υγεία, έχω.. Ζήτησα ταίρι, κάτι εμφανίστηκε, ζήτησα να κόψω το τσιγάρο.. το έκοψα. Δουλειά δεν έχω, εφόσον έχω υγεία θα βρω. Άγιος Ιούδας Θαδαίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Exw arxisei simera tin proseuxh. Proseyxithite sas parakalw kai eseis na me voithisei o Agios na fanerothi mia douleia, apofygw ta xeirotera. Elpizw ston Xristo, Stin Agia Triada kai ton Agio Thaddeo na me voithisei na vgw apo tin katastash pou eimai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω αρχίσει την προσευχή από σήμερα για δεύτερη φορά. Άγιε μου βοήθησεμε να σηνελθει ο ανδρας μου δεν ξέρει τη κάνει είναι τόσο μπερδεμένος. Και να γηρησει πάλι πίσω. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ξέρει τι κανει εσυ έχεις το πρόβλημα δέξου την πραγματικότητα

      Διαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σ' ευχαριστώ πολύ δύο φορές έχω ζήτησει κάτι και πραγματοποιήθηκε βοήθησε με για μια αλη μια φορά σε παρακαλω .δοξαζμενο να ειναι το όνομα σου Άγιε μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ' ευχαριστώ πολύ δύο φορές έχω ζήτησει κάτι και πραγματοποιήθηκε βοήθησε με για μια αλη μια φορά σε παρακαλω .δοξαζμενο να ειναι το όνομα σου Άγιε μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Την εκανα την προσευχή 9 ημέρες επι 7 φορες την ημερα εχωμια εβδομάδα που την τελείωσα σας παρακαλω προσευχηθειτε μαζί μου για εμενα ειμαι ανεργη ζήτησα μια δουλιτσα ειμσι παρα πολυ απογοήτευμενη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προσευχες δικαιων ακουγονται απο τον κυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θεοδωρος να εχω την υγεια μου μαζι με την συζυγο μου ,ευχαριστω πολυ
    και θα προσευχομαι παντα για ολους τους χριστιανους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θεοδωρος να εχω την υγεια μου μαζι με την συζυγο μου ,ευχαριστω πολυ
    και θα προσευχομαι παντα για ολους τους Ορθοδοξους χριστιανους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευλογημενο ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΔΑ ΘΑΔΔΑΙΟΥ!ΕΖΗΣΑ Κ ΖΩ Κ γω το δικο μου θαυμα!ειμαι εγκυος κ πριν λιγο καιρο καναμε ΤΙΣ καθιερωμενες εξετασεις με το συντροφο μου εβγαιναν οριακες Για προβλημα κ στους Δυο!μας παρεπεμψαν Να τις ξανακανουμε σε ειδικο τμημα! ολες αυτες τις μερες μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα δεν σταματησα να προσευχομαι κ να παρακαλω κλαιγοντας Το ΘΕΟ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΔΑ ΘαδδαιοΝΑ ΜΗ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ Κ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ κ Να μπορεσουμε να κρατησουμε το μωρο μας!!! τη ζωη μας!!!ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ!ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!!!ΤΟ ΖΩ!!ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΒΓΗΚΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΑ!!!σε λιγο καιρο Θα εχουμε στην αγκαλια μας το μωρακι μας! ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΔΑ ΤΟ ΘΑΔΔΑΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ Κ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Εδειξαν ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ Κ ΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ!???!!!ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΔΑΣ Ο ΘΑΔΔΑΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ!ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ Κ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αισθάνομαι δέος και θαυμασμό!Η προσευχή είναι όντως θαυματουργή.Από το πουθενά με θαυμαστό τρόπο εμφανίστηκε λύση σε πολύ σοβαρό πρόβλημα που είχα.Ευχαριστώ πολύ Άγιε Ιούδα Θαδδαίε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι όντως θαυματουργός ο Άγιος, με έχει βοηθήσει σε περιπτώσεις που δεν έβλεπα φως από πουθενα, τον επικαλούμαι και τον τιμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  33. ΕΧΩ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ.ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΓΙΕ ΙΟΥΔΑ .ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστος Ανεστη. Πατερα Ιωαννη και λιγη ορθογραφια ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάνε τόσες μέρες που διαβάζω την προσευχή! Μα Παπαγιάννη μου ακόμα να μάθης ορθογραφία ή έστω να το διορθώσης;
    (στην ορθή ελληνική γλώσσα μετά το να.. και το θα.. το ρήμα γράφεται πάντα μα πάντα με -η για όσους νομίσουν ότι είμαι ανορθόγραφο άτομο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παρακαλώ και εγώ με αυτή την προσευχή να βοηθηθώ και να γίνω κάλα απο την ανίατη ασθένεια. Άγιε Ιούδα Θαδδαίε σε ικετεύω κανε χρήση αυτης της ιδιαίτερης χάρης που σου έχει δοθεί, μεσολάβησε στον Κύριο και ζήτησε του να γίνω καλά .Βοήθησε με τούτη την ωρα της ανάγκης. Αμην Αν θέλει κάποιος ας προσευχηθεί και για μένα ,ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγιε Ιούδα θαδδαιε κανε το θαυμα σου! Βοηθά τη μαμα μου να συνέλθει απο την άνια! Βοήθα κ μενα να αγαπηθω κ να αγαπήσω δημιουργώντας με τη βοηθεια σου μια ωραια οικογενεια! Αμην αγιε μου κ παναγίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μακαρι να πραγματοποιηθει η ευχη μου πραγματικα ειναι τρομερα δυσκολο να γινει αυτο που ζητω αλλα εγω δεν θα σταματησω να την διαβαζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μεγάλη βοήθεια η προσευχή προς τον Αγιωτατο Απόστολο Ιούδα θαδδαιο και πόσο μεγαλώνει η πίστη όταν τη στιγμή της παράκλησης, νιώθεις την κάθε λέξη, ολη την προσευχή, να βγαίνει απο την ψυχή σου.

    Δοξασμένο το όνομά σου, Αγιε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μου εκανε τη χαρη,τον προδοσα,το μετανιοσα,τωρα τον επεικαλουμε καθε μερα,δεν ξερω αν με συνχωρεση,να εχετε την ευλογια του,καλημερα και καλο μηνα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εμενα παιδια μουχει κανει ο αγιος απιθανα πραγματα.1Εδιωξε απ τη ζωη του παιδιου μου προδοτες φιλους.2Εδιωξε επιμονους ιαχωβαδες απ το κατωφλι συγγενη που τους δεχοταν.3Το κοριτσι μου εχει αποκατασταθει.4Μοιραστηκε περιουσια μεταξυ αδελφων που δε συμφωνουσαν.5 Τα παιδια μου αρχισαν να παιρνουν καλη σειρα στη ζωη τους. Ειναι υπεροχος τον ευχαριστω μεσα απ την καρδια μου.Θαυμαστες οι βουλες του Κυριου δοξα στην παναγια τριαδα.Μην απελπιζεστε ειναι ζωσα η πιστη μας κ ο προστατης μας δυναμικος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σ ευχαριστω με ολη τη δυναμη της ψυχης μου Αγιε και θαυματουργεΙουδα Θαδδαιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά σήμερα!!! Δοξασμένο το όνομά του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θελω να ενημερώσω όλους τους ευλαβείς Χριστιανούς που αγαπάνε τον Αγιο Απόστολο και τον επικαλούνται οτι ιερό λείψανο του Αγίου Αποστόλου Ιούδα του Θαδδαίου υπάρχει στο Κουλούρι της Λάρισας στον Ιερό ναό Αγίου Αθανασίου.
    Πηγαίνετε όλοι να τον προσκυνήσετε. Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εχουν περασει 2 μηνες δυστηχως δεν πραγματοποιηθηκε η ευχη μου .....κριμα και περιμενα τοσο πολυ αυτη τη δουλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προσευχήθηκα στο ´Αγιο να βρω δουλεια και βρήκα !Τον παρακάλεσα να φωτίσει το κοριτσάκι μου να περασει Πανεπιστήμιο και πέρασε .Τον παρακάλεσα να γίνει δεκτή η μετεγγραφή της απο επαρχία Αθήνα γιατι τα οικονομικά μας ειναι εξαιρετικά δύσκολα και εγινε κι αυτο.Τωρα τον παρακαλώ για κατι άλλο εδω και καιρο μα δε γίνεται τιποτα.Δε χάνω όμως την ελπίδα μου...θα συνεχίσω να προσεύχομαι γιατι πιστεύω ακράδαντα πως με ακούει...Ευλογημένο το όνομα του!!!τον ευχαριστώ και τον ευγνωμονώ απο βάθους καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολυδιαφημισμένος Άγιος και οι προσευχή του αλλά εμενα προσωπικά και όσους γνωρίζω,ΠΟΤΕ δεν μας βοηθησε..
    Μου κανει μεγαλη εντυπωση που παντου βλεπω ανθρωπους να διαφημιζουν πως τους βοηθησε ενω τοσο κοσμο που γνωριζω και εμενα προσωπικα,δεν μας βοηθησε..
    Παντως η εμπειρία μου,μετα απο χρονια βασανων,μου δείχνει πως καμια Αγια και κανενας Αγιος δεν μπορει να βοηθησει εαν δεν θελει ο Θεος..Εαν δεν τον αφησει ο Θεος..
    Προσευχη στον Θεο να γινει το θελημα του.Ολοι οι αλλοι απλα δεν μπορουν να κανουν Τ Ι Π Ο Τ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Tha ithela na sas parakaleso na proseuxithite gia mena. Edw kai 10 xronia eimai se mia diskoli katastasi kai den exw vrei dieksodo. Elpizw o Agios na me vgalei apo auti tin katastash , kai na vrethei mia douleia. Amin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Tha ithela na sas parakaleso na proseuxithite gia mena. Edw kai 10 xronia eimai se mia diskoli katastasi kai den exw vrei dieksodo. Elpizw o Agios na me vgalei apo auti tin katastash , kai na vrethei mia douleia. NICOLAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. An to leei kardia sas proseuxithite kai eseis gia mena, na vrethei mia douleia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εμενα με εχει βοηθήσει πάρα πολύ,με βοήθησε να έχει θετικη έκβαση η εγκυμοσύνη μου και τωρα εχουμε μια τρίχρονη πριγκίπισσα. Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ! Προσευχηθειτε και σύντομα ολες οι επιθυμίες σας θα γινουν πραγματικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ευχαριστώ τον Άγιο Ιούδα τον Θαδδαίο που άκουσε τις προσευχές μου και μου έλυσε όλα τα προβλήματα που είχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Egw exw arxisei tin proseuxh kai tin ekana idi arketes fores gia na me voithisei na vrethei mia douleia etsi oste na 3imperdevo apo tin diskoli katastasi. Pistevw pws o Agios tha mu dixei to thavma tou, kai tha sinexisw na ton euxaristw. Elpizw kai anamenw to thavma tou Agiou, alla kai proseuxome kathiemrina. Tha sas enimeroso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Pistevw ston Agio, kai ton euxaristw. Sinexizw na proseuxome kathimerina, kai elpizw stin voitheia tou pws den tha me egkatalipsei. H Xarhs tou Agiou einai Megalh, kai pragmatika pistevo pws tha me voithisei. Exw akousei gia ta polla thavmata tou, kai anamenw thn Xarh tou Agiou kai to thavma tou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Kala Xristougenna se Olous. Euxome na pragmatopoihthoun auta pou zitame.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εμενα με βοήθησε ο Αγιος !Πριν 2 χρόνια ζήτησα απο τον αγιο μια δουλίτσα ,μια οικονομικη εξασφαλιση για να βοηθησω την οικογένειά μου και εγινε ΘΑΥΜΑ! Τα πραγματα ήρθανε έτσι που εμεινα αναυδη... πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα! Τα τακτοποιησε ο αγιος για μενα με τον καλυτερο τροπο.
    Τα αδυνατα για τους ανθρωπους,δυνατα για Τον θεο. Εχει ο θεος για ολους μας.Μην στεναχωριεσται και μιληστε με Τον θεο δια της προσευχης ...ο χριστος ειπε ''ζητατε και θα σας δωθει''. Εχουνε γινει τοσα πολλα θαυματα στην ζωη μου που σας βεβαιωνω πωςς η προνοια Του θεου ειναι διπλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή