Translate

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ Η ΟΧΙ;





 Είναι η υπερηφάνεια αμαρτία ή όχι.;
Εγώ θα έλεγα ΟΧΙ.

Συχνά έχω γράψει για την κακώς εννοούμενη ταπεινοφροσύνη ,με τον τρόπο που κάποιοι θέλουν τους ανθρώπους να μην καμαρώνουν για κάποια επιτυχία τους.
Δεν με συγκινεί να ακούω κάποιον να λέει, σε ένδειξη ταπεινότητας ότι είναι σκουλήκι, ότι είναι άχρηστος κ.λ.π. Μπορεί να είμαι λάθος. Έτσι όμως εγώ βλέπω τα πράγματα. Αγαπάω τον άνθρωπο, και πιστεύω στο δικαίωμα του να εξελιχθεί. Πιστεύω στο δικαίωμα του να χαίρετε για μία επιτυχία του.
Αυτός όμως ο άνθρωπος που αποκαλεί τον εαυτό του σκουλήκι, έχει κάψει το πνεύμα του, και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αυτό, που ο δημιουργός μας αναμένει από αυτόν.
Ένα άξιο πνεύμα δηλαδή ,που συνεχώς εξελίσσεται, με σκοπό να σταθεί κάποτε κοντά του. Δεν μαζεύει σκουλήκια ο Θεός ,ούτε άχρηστους.!!!!!!!!
Κοντά του φτάνουν οι άνθρωποι που έφτασαν ή πλησίασαν πολύ στην Θέοση.

Δεν μπορεί κάποιοι  {δάσκαλοι} ,να ζητάνε ταπεινότητα από τους ανθρώπους, και την ίδια στιγμή αυτοί {οι δάσκαλοι} ,να  φέρονται στους ανθρώπους με έπαρση!!!!!!!!!!
Καταλαβαίνετε όλοι σας τι εννοώ.!!!!!!!!
Ο Θεός δεν ωφελείτε με τέτοιου είδους ταπεινότητα από τους ανθρώπους. Και ο Θεός είναι ταπεινός. Δεν δείχνει όμως αυτήν την ταπεινότητα με το να μειώνει συνεχώς τον εαυτό του στα μάτια μας.
Μας δημιούργησε περιμένοντας από εμάς να εξελιχθούμε ,και να δικαιώσουμε τον ίδιο με το αποτέλεσμα, που θα φέρουμε στην ποιότητα της ψυχής μας.
Σκαλοπάτι, σκαλοπάτι, πάει η ψυχή ψηλά.!!!!!
Όλοι μας είμαστε αμαρτωλοί. Και λοιπόν; Θα εγκαταλείψουμε την μάχη για να γίνουμε καλύτεροι; Όχι βέβαια.
Ο Θεός μας έδωσε το υπέρ όπλο της εξομολόγησης, στον αγώνα μας αυτόν.
Να βγάζουμε από επάνω μας τις ενοχές μας ,να καθαριζόμαστε και να ξεκινάμε πάλι την προσπάθεια μας ανανεωμένοι και ελαφρότεροι.
Η προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι, είναι που μετράει για τον Θεό. Όσοι λένε είμαι σκουλήκι, είμαι άχρηστος κ.λ.π. δεν δείχνουν ταπεινότητα.
Δείχνουν δειλία να αγωνιστούν .
Δείχνουν ότι εγκατέλειψαν τον αγώνα τους, και βολεύτηκαν μέσα τους με το να δηλώνουν σκουλήκια. Γιατί να αγωνιστώ για να γίνω καλύτερος; Αφού είμαι σκουλήκι.
Σίγουρα, {όπως πάντα σε ότι γράφω} ,υπάρχουν και σε αυτό το κείμενο κρυμμένα μηνύματα ,για να τα βρουν όσοι ψάχνουν την αλήθεια με ανοιχτό μυαλό.
Γιατί να είναι αμαρτία να είναι κάποιος υπερήφανος, για κάτι που πέτυχε στην ζωή του;
Όλοι μας λέμε, είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που είμαι Έλληνας.
Είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που είμαι Χριστιανός.
Το παιδί μου με έκανε ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ με κάποια του πράξη.
Όταν και όποτε γινότανε ένας πόλεμος, οι αξιωματικοί του στρατού ,αλλά και οι ιερείς χρησιμοποιούσαν ,και παρότρυναν τους στρατιώτες με την λέξη Υπερηφάνεια ,για να σηκώσουν το αγωνιστικό τους πνεύμα.
Και όταν κέρδιζαν τον πόλεμο όλοι, μα όλοι ήταν υπερήφανοι.
Όπως είμαστε υπερήφανοι, για κάθε νίκη της Εθνικής Ελλάδος σε κάθε άθλημα.
Η ακόμα και της δικής μας ομάδας.
Άρα. Η Υπερηφάνεια δεν είναι απαραίτητα και αμαρτία.
Η  χρήση της σε υπερθετικό βαθμό, ναι, είναι αμαρτία. Ο κομπασμός ,ναι,είναι αμαρτία.
Εκτός βέβαια από αμαρτία, είναι και γελοιότητα, αλλά αυτό δεν το καταλαβαίνουν όσοι την ασκούν με αυτόν τον τρόπο.
Εκεί ακριβώς είναι που χρειάζεται η χρήση της λέξεως ταπεινότητα.
Αυτοέλεγχος, πειθαρχία συναισθημάτων ,και λογική στην έκφραση και εκδήλωση αυτής της Υπερηφάνειας. Καλή διαχείριση.

Η Υπερηφάνεια δεν είναι αμαρτία ,{κατά την γνώμη μου}, όταν δικαιολογημένα την παρουσιάζουμε ,ύστερα από κάποιο επίτευγμα μας ,για το οποίο αγωνιστήκαμε δίκαια ,και τίμια, πρέπει όμως να ελέγχεται ,από την καλώς εννοούμενη ταπεινότητα, για να αποδίδει το σωστό μέτρο στην έκφραση της.
Να είστε ευλογημένοι παιδιά μου και Υπερήφανοι άνθρωποι. 
Με ταπεινότητα και μέτρο.
 Μην σκύβετε το κεφάλι σε άχρηστους .Εσείς μπορεί να αξίζετε πολύ περισσότερο από αυτόν ,που εύκολα τώρα σκύβετε το κεφάλι σας μπροστά του.
Μην ξεχνάτε ότι είστε αχτίδα από το ΦΩΣ εκ ΦΩΤΟΣ. 
Μην χάνεται την λάμψη σας.
 Πατήρ Ιωάννης

1 σχόλιο:

  1. Αδελφέ θυμησου ότι οποιός υψωσει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή